فروشگان اینترنتی 3 سوت

کسب درآمد یک بیت کوین از سایت فری بیت کوین - Freebitco.in

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 13
  • بازدید دیروز : 62
  • بازدید کل : 434586

آمار بازدید سایت

پیوند ها

۱۴ روش برای ترویج و تبلیغ سایت یا وبلاگ شما


۱۴ روش برای ترویج و تبلیغ سایت یا وبلاگ شما

بسیاری از افراد وقت نسبتا زیادی را برای حفظ موقعیت وب سایت خود صرف می کنند. حتی برخی از آنها این کار را به عنوان منبعی برای کسب درآمد از اینترنت تلقی می کنند.

امروزه در فضای آنلاین می توان انتظار حضور هر وب سایتی و با هر موضوعیتی را داشت و البته فرقی هم نمی کند که چه وب سایت هایی هستند ، چون همیشه هزاران بازدیدکننده در هر روز ممکن است به آن موضوعات علاقه داشته و از آنها دیدن کنند. این نشان دهنده آن است که فن آوری و اینترنت دیگر به عنوان یک جزء ضروری از زندگی انسان تبدیل شده است.

یکی از نگرانی های همیشگی مدیران وب سایت ها و حتی وبلاگ های کوچک اینست که چگونه می توانند سایت خود را به کاربران زیادی نمایش داده و ترویج دهند !

از اینرو من فکر کردم که در ادامه مطلب قبلی ” چگونه تبلیغاتی موثر در اینترنت داشته باشیم؟ ” که توسط دوست خوبمون آقای آزاد بهرامی نوشته شده بود یک مطلب تکمیلی دیگر نیز در این راستا به شما عزیزان ارائه کنم و اینچنین شد که پست امروز را در ارتباط با اینکه روش های موثر و مفید برای تبلیغ وب سایت و وبلاگ چیست ؟ را قرار داده ام که امیدوارم مورد رضایت شما قرار بگیرد.

۱- وبلاگ

وبلاگ نویسی یکی از راه های موثر برای رسیدن به شمار زیادی از کاربران بوده و شیوه ای مرسوم برای افزایش بازدیدکننده و ارائه اطلاعات می باشد. بسیاری از وب سایت های بزرگ تا کوچک همیشه در کنار کار خود یک وبلاگ نیز راه اندازی کرده و با انتشار محتوایی آموزنده و تازه سعی دارند تا کاربرانی وفادار پیدا کرده و تبلیغ وب سایت و کسب و کار خود را کنند.

اگر شما هم یک وب سایت تجاری ، شخصی و … دارید می توانید برنامه ریزی داشته باشید که در کنار وب سایت خود یک وبلاگ راه اندازی کرده و مطالبی مرتبط با کسب و کارتان را در آن منتشر کنید که هم اعتمادی در بین کاربران به دست می آورید و هم تبلیغی برای شما خواهد بود.

گرچه فکر نمی کنم که با وجود سرویس های وبلاگ دهی بزرگی مثل wordpress ، tumblr و حتی سرویس های وبلاگ دهی وطنی نیازی به تخصص خاصی باشد.

Blog word.

۲- شبکه های اجتماعی

از آنجایی که استفاده از شبکه های اجتماعی در حال حاضر در بین اقشار مختلف اجتماع وحود دارد و از آنجایی که این رسانه های آنلاین روزانه میلیون ها کاربر را در خود پذیرا هستند ، نمی توان از این واقعیت چشم پوشی کرد که این مکان ها به عنوان مراجعی برای تبلیغات و جذب بازدیدکننده بسیار مفید هستند.

شما می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی معروف مثل فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، گوگل پلاس و دیگر مراکز به ترویج وب سایت و وبلاگ خود به طور منظم و با قاعده برسید.

یکی از محاسن خوب اینگونه رسانه ها اینست که می توان دوستان و طرفداران بیشماری را برای کسب و کار و وب سایت خود دست و پا کرد و حتی تماس های آنلاین با آنها داشته و به صورتی موثر از آنها استفاده کرد.

social-networks-450x193

۳- شبکه

ایجاد یک شبکه از دوستان و طرفداران می تواند برای ترویج وب سایت شما بسیار موثرتر باشد. ارتباط برقرار کردن با مردم و آشنایی با افراد جدید می تواند زمینه ساز ایجاد یک شبکه منسجم از دوستان باشد.

شما می توانید با شرکت در جوامع آفلاین و همایش ها و نمایشگاه ها با افراد تازه ای آشنا شده و با رد و بدل کردن اطلاعات و حتی کارت ویزیت خود به ترویج کار خود بپردازید و همان طور که گفته شد شبکه های اجتماعی هم می تواند حکم همین جوامع را داشته با این فرق که به صورت مجازی می باشند.

یکی از راه حل های دیگر برای این کار اینست که در انجمن ها و فروم های مرتبط با وب سایت خود شرکت کنید و به سوالات دیگران پاسخ گفته و به آنها کمک کنید.

networking-450x217

۴- برگزاری مسابقات

مردم همیشه از برگزاری مسابقات استقبال می کنند و به خصوص زمانی که یک جایزه خوب برای آنها تدارک دیده شود. شما هم می توانید برای جلب نظر کاربران یک مسابقه در وب سایت خود برگزار کرده و جوایزی هر چند کوچک را برای این منظور در نظر بگیرید. البته در این میان باید استراتژی را در نظر بگیرید که کاربران خود به خود برگزاری مسابقه را برای شانس بیشتر به دیگران معرفی کنند ، بطوریکه موجب پیوست کاربران جدید به وب سایت شما شوند.

contests-450x236

۵- دایرکتوری ها

دایرکتوری های آنلاین فضایی هستند که منبعی برای قرارگیری لینک های دیگر وب سایت ها هستند. دایرکتوری های مقالات هم یک راه خوب برای دریافت بازدیدکننده و دادن لینک وب سایت شما می باشند. مردم برای جستجوی مقالات جدید و دسترسی به مطالب تازه سعی می کنند تا در این دایرکتوری ها جستجو کنند و شما هم این فرصت را از دست ندهید و لینک مطالب وبلاگ و سایت خود را در اینگونه مراکز ثبت کنید.

Directories

۶- انجمن ها

انجمن ها و فروم های آنلاین یکی از بهترین مراکز برای دریافت لینک و ترافیک از سوی کاربران می باشند. اما شما فقط در صورتی می توانید انتظار جلب بازدید کننده را داشته باشید که بتوانید به صورتی موثر در آنها فعالیت کرده و به سوالات و اظهارنظرهای کاربران پاسخ بدهید .می توانید حتی یک مطلب آموزنده و خوب در فروم ها ثبت کرده و کاربران علاقه مند به آن مباحث را پیدا کرده و لینک وب سایت خود را در انتهای آن مقالات درج کنید .

Forums

۷- تبلیغات بنری و متنی

یکی از روش های مرسوم و پرطرفدار برای تبلیغات استفاده از بنرهای متحرک و ثابت و حتی آگهی های متنی است. در فضای آنلاین نیز مانند دنیای واقعی می توان مکان هایی را در وب سایت های پربازدید خریداری کرده و یا اجاره کرد تا تبلیغات ها را بتوان در آنها نمایش داد. می توانید جستجویی در اینترنت نموده و وب سایت های پربازدیدی که تبلیغات قبول می کنند را بیابید و درخواست قرار دادن بنر یا تبلیغ متنی خود را از آنها بخواهید.

البته مکان هایی هم هستند که به عنوان کمپین های تبلیغاتی شناخته می شوند که بیشتر وب سایت های پربازدید را زیر نظر دارند و می توانید برای تبلیغ سایت خود نیز به آنها مراجعه کنید.

online-ads-450x242

۸- ساخت پرتفوی

شاید وب سایت شما از گونه ای از سایت ها باشد که مرتبط با کارهای طراحی است. اگر اینطور است که می توانید در جوامع طراحان آنلاین و انجمن های مربوط به آنها یک صفحه برای قرار دادن نمونه کارهای خود بسازید و هنرمندی و لینک وب سایت خود را در آنجا تبلیغ کنید.

نه تنها این کار باعث می شود که ترافیک وب سایتتان بالا رود ، بلکه باعث می شود که مشتریان جدید نیز پیدا کنید. می توانید برای تکمیل لیست اینگونه وب سایت ها به پست ” ۱۰ ابزار عالی ساخت گالری آنلاین نمونه کارهای شما ” مراجعه کنید.

fgdf

۹- پست مهمان و سایت های خودآموز

از بهترین روش هایی که می توان برای ترویج فعالیت یک وب سایت نام برد ، استفاده از پست مهمان و شرکت در سایت های خودآموز می باشد. در حال حاضر اغلب وب سایت های مشهور توسط خود کاربران اداره می شوند و نویسندگانی از بین خود کاربران دارند که می خواهند مطلبی نو ارائه داده و هم تبلیغ وب سایت خود را کنند.

پس شما هم جستجویی در وب نموده و اینگونه سایت ها را پیدا کنید و اگر هم با قوانین و استانداردهای پست مهمان آشنایی ندارید که پیشنهاد می کنم تا پست ” راهنمای ویژه و کاملی برای پست مهمان ” را مطالعه کنید.

guest-blogging-450x224

۱۰- بازاریابی ایمیلی

بازاریابی از طریق ایمیل می تواند بسیار سودمند بوده و اگر روش درستی را پی گرفته و از اسپم نمودن آنها جلوگیری شود می تواند بازدیدکننده های خوبی را نصیب شما کند.

اما سعی کنید در این بین از ایمیل های فروشی استفاده نکرده و با تولید محتوا و نوشتارهای خوب و دادن اطلاعات به کاربرانتان از آنها بخواهید که برای دریافت مقالات جدید در وبلاگ می توانند در خبرنامه سایتتان شرکت کنند و یا می توانید به آنها پیشنهاد کنید که برای دانلود کتاب الکترونیکی رایگان و یا یک فیلم و عکس می توانند ایمیل خود را وارد کنند.

هنگامی که توانستید از راهی درست ایمیل آنها را دریافت کنید نیز می توانید مطالب و مقالات خود را به ایمیل آنها فرستاده و از این راه ترویج وب سایت خود را کنید.

email-marketing-campaign

۱۱- فیلم ها

یکی دیگر از راه های ارتقاء آنلاین و ترویج و محبوب ساختن یک وبلاگ در اینست که دست به تهیه و تدارک و نمایش فیلم و ویدئو بزنید. فیلم های درون یک وب سایت می تواند موجب انتشار ویروسی آن توسط کاربران شده و یک راه برای بازاریابی اینترنتی است. بهترین راهکار در این زمینه هم آنست که نشانی و نام و آدرس سایت خود را در ابتدا یا انتهای فیلم ها گنجانده و به کاربران یادآوری کنید.

Multimedia

۱۲- ایبوک ها

همان طور که شاهد هستید ، ایبوک ها یا کتاب های الکترونیکی در بین اقشار مختلفی از کاربران بسیار محبوب می باشد و تمایل آنها برای دانلود و دریافت کتاب های رایگان بسیار زیاد است.

از روش های دیگری که اغلب وب سایت های بزرگ و کوچک استفاده می کنند هم همین موضوع است و اینکه با توجه به ماهیت وبلاگ خود سعی می کنند تا یک ایبوک رایگان در قبال دریافت ایمیل ارائه کنند و اینکه این موضوع باعث می شود که هم لیستی از ایمیل کارابران سایت خود را داشته باشید و هم اینکه طرفدارانی برای ترویج سایتتان پیدا کرده اید.

ebook-450x240

۱۳- تبلیغات چاپی

شاید استفاده از چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها بسیار گران به نظر برسد ، اما این راه بیشتر برای کسب و کارهایی بدرد می خورد که می خواهند در یک مکان خاص اتفاق بیفتد. مثلا افتتاح یک رستوران جدید در شهر که می تواند از طریق دادن آگهی به مجلات و روزنامه های محلی و ارائه نام و نشانی وب سایت در همان تبلیغات به ترویج سایت بپردازد.

البته انتشار تبلیغ از طریق ارائه کارت ویزیت و چاپ پوستر و بروشور و تراکت را نباید در این بین بی اثر بدانید و اینها همگی راهکارهایی برای جذب بازدیدکننده از دنیای آفلاین هستند. اصلا اگر می خواهید روش جذب خواننده از دنیای آفلاین را داشته باشید که پیشنهاد می کنم پست ” ۷ فعالیت آفلاین برای موفقیت در فضای آنلاین ” را مطالعه کنید.

newspapers-450x271

۱۴- ارتباطات دهان به دهان

شاید استفاده از این روش کمی قدیمی به نظر برسد اما این راه یکی دیگر از روش های موثر برای تبلغ و ترویج یک وب سایت است. می توانید با هر فرد جدیدی که آشنا می شوید یک کارت ویزیت به او داده و در مورد وب سایت خود برای او تعریف کنید و کاری کنید که او مجاب شود تا سایت شما را نیز به دیگران توصیه کند.

communication-450x146

نتیجه

راه های زیادی برای تبلیغ و ترویج یک سایت یا وبلاگ وجود دارد که می توانید با توجه به وقت و بودجه خود چند تایی را انتخاب و استفاده کنید. تبلغات برای یک وب سایت در دنیای آنلاین همیشه هم کار آسانی نبوده و نیاز به زمان و صبر و حوصله دارد و اینکه مدیر یک سایت باید با توجه به رفتار کاربران بتواند از سلایق آنها باخبر شده و در جهت با ارزشتر کردن وبلاگ خود قدم بردارد.

نظر شما چیست ؟ چه روش های دیگری را برای تبلیغات و ترویج یک وب سایت در میان کاربران پیشنهاد می کنید؟

  انتشار : ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۵               تعداد بازدید : 498

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "فروشگان اینترنتی 3 سوت" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما