آمار بازدید سایت
پیوند ها
فروش وب سایت وبگردی 2030
مناسب برای سایتهای تباد لینک. مجله خبری. سایتهای خبری و ...
دارای 24 لینک ثبت شده در الکسا
اطلاعات بیشتر در الکسا :
http://www.alexa.com/siteinfo/www.webgardi23.ir
قیمت فروش 60.000 تومان
لطفا برای خرید مبلغ مورد نظر را به شماره کارت زیر واریز نمایید
تا با شما تماس گرفته شود
6104337994642997 بنام موسی خداوردی
نکته : به میزان تعداد لینک ها از 20 لینک به بالا قیمت نیز افزایش پیدا خواهد کرد
بسیاری از افراد وقت نسبتا زیادی را برای حفظ موقعیت وب سایت خود صرف می کنند. حتی برخی از آنها این کار را به عنوان منبعی برای کسب درآمد از اینترنت تلقی می کنند.
امروزه در فضای آنلاین می توان انتظار حضور هر وب سایتی و با هر موضوعیتی را داشت و البته فرقی هم نمی کند که چه وب سایت هایی هستند ، چون همیشه هزاران بازدیدکننده در هر روز ممکن است به آن موضوعات علاقه داشته و از آنها دیدن کنند. این نشان دهنده آن است که فن آوری و اینترنت دیگر به عنوان یک جزء ضروری از زندگی انسان تبدیل شده است.
یکی از نگرانی های همیشگی مدیران وب سایت ها و حتی وبلاگ های کوچک اینست که چگونه می توانند سایت خود را به کاربران زیادی نمایش داده و ترویج دهند !
از اینرو من فکر کردم که در ادامه مطلب قبلی ” چگونه تبلیغاتی موثر در اینترنت داشته باشیم؟ ” که توسط دوست خوبمون آقای آزاد بهرامی نوشته شده بود یک مطلب تکمیلی دیگر نیز در این راستا به شما عزیزان ارائه کنم و اینچنین شد که پست امروز را در ارتباط با اینکه روش های موثر و مفید برای تبلیغ وب سایت و وبلاگ چیست ؟ را قرار داده ام که امیدوارم مورد رضایت شما قرار بگیرد.
وبلاگ نویسی یکی از راه های موثر برای رسیدن به شمار زیادی از کاربران بوده و شیوه ای مرسوم برای افزایش بازدیدکننده و ارائه اطلاعات می باشد. بسیاری از وب سایت های بزرگ تا کوچک همیشه در کنار کار خود یک وبلاگ نیز راه اندازی کرده و با انتشار محتوایی آموزنده و تازه سعی دارند تا کاربرانی وفادار پیدا کرده و تبلیغ وب سایت و کسب و کار خود را کنند.
اگر شما هم یک وب سایت تجاری ، شخصی و … دارید می توانید برنامه ریزی داشته باشید که در کنار وب سایت خود یک وبلاگ راه اندازی کرده و مطالبی مرتبط با کسب و کارتان را در آن منتشر کنید که هم اعتمادی در بین کاربران به دست می آورید و هم تبلیغی برای شما خواهد بود.
گرچه فکر نمی کنم که با وجود سرویس های وبلاگ دهی بزرگی مثل wordpress ، tumblr و حتی سرویس های وبلاگ دهی وطنی نیازی به تخصص خاصی باشد.
از آنجایی که استفاده از شبکه های اجتماعی در حال حاضر در بین اقشار مختلف اجتماع وحود دارد و از آنجایی که این رسانه های آنلاین روزانه میلیون ها کاربر را در خود پذیرا هستند ، نمی توان از این واقعیت چشم پوشی کرد که این مکان ها به عنوان مراجعی برای تبلیغات و جذب بازدیدکننده بسیار مفید هستند.
شما می توانید با فعالیت در شبکه های اجتماعی معروف مثل فیس بوک ، توییتر ، لینکدین ، گوگل پلاس و دیگر مراکز به ترویج وب سایت و وبلاگ خود به طور منظم و با قاعده برسید.
یکی از محاسن خوب اینگونه رسانه ها اینست که می توان دوستان و طرفداران بیشماری را برای کسب و کار و وب سایت خود دست و پا کرد و حتی تماس های آنلاین با آنها داشته و به صورتی موثر از آنها استفاده کرد.
ایجاد یک شبکه از دوستان و طرفداران می تواند برای ترویج وب سایت شما بسیار موثرتر باشد. ارتباط برقرار کردن با مردم و آشنایی با افراد جدید می تواند زمینه ساز ایجاد یک شبکه منسجم از دوستان باشد.
شما می توانید با شرکت در جوامع آفلاین و همایش ها و نمایشگاه ها با افراد تازه ای آشنا شده و با رد و بدل کردن اطلاعات و حتی کارت ویزیت خود به ترویج کار خود بپردازید و همان طور که گفته شد شبکه های اجتماعی هم می تواند حکم همین جوامع را داشته با این فرق که به صورت مجازی می باشند.
یکی از راه حل های دیگر برای این کار اینست که در انجمن ها و فروم های مرتبط با وب سایت خود شرکت کنید و به سوالات دیگران پاسخ گفته و به آنها کمک کنید.
مردم همیشه از برگزاری مسابقات استقبال می کنند و به خصوص زمانی که یک جایزه خوب برای آنها تدارک دیده شود. شما هم می توانید برای جلب نظر کاربران یک مسابقه در وب سایت خود برگزار کرده و جوایزی هر چند کوچک را برای این منظور در نظر بگیرید. البته در این میان باید استراتژی را در نظر بگیرید که کاربران خود به خود برگزاری مسابقه را برای شانس بیشتر به دیگران معرفی کنند ، بطوریکه موجب پیوست کاربران جدید به وب سایت شما شوند.
دایرکتوری های آنلاین فضایی هستند که منبعی برای قرارگیری لینک های دیگر وب سایت ها هستند. دایرکتوری های مقالات هم یک راه خوب برای دریافت بازدیدکننده و دادن لینک وب سایت شما می باشند. مردم برای جستجوی مقالات جدید و دسترسی به مطالب تازه سعی می کنند تا در این دایرکتوری ها جستجو کنند و شما هم این فرصت را از دست ندهید و لینک مطالب وبلاگ و سایت خود را در اینگونه مراکز ثبت کنید.
انجمن ها و فروم های آنلاین یکی از بهترین مراکز برای دریافت لینک و ترافیک از سوی کاربران می باشند. اما شما فقط در صورتی می توانید انتظار جلب بازدید کننده را داشته باشید که بتوانید به صورتی موثر در آنها فعالیت کرده و به سوالات و اظهارنظرهای کاربران پاسخ بدهید .می توانید حتی یک مطلب آموزنده و خوب در فروم ها ثبت کرده و کاربران علاقه مند به آن مباحث را پیدا کرده و لینک وب سایت خود را در انتهای آن مقالات درج کنید .
یکی از روش های مرسوم و پرطرفدار برای تبلیغات استفاده از بنرهای متحرک و ثابت و حتی آگهی های متنی است. در فضای آنلاین نیز مانند دنیای واقعی می توان مکان هایی را در وب سایت های پربازدید خریداری کرده و یا اجاره کرد تا تبلیغات ها را بتوان در آنها نمایش داد. می توانید جستجویی در اینترنت نموده و وب سایت های پربازدیدی که تبلیغات قبول می کنند را بیابید و درخواست قرار دادن بنر یا تبلیغ متنی خود را از آنها بخواهید.
البته مکان هایی هم هستند که به عنوان کمپین های تبلیغاتی شناخته می شوند که بیشتر وب سایت های پربازدید را زیر نظر دارند و می توانید برای تبلیغ سایت خود نیز به آنها مراجعه کنید.
۸- ساخت پرتفوی
شاید وب سایت شما از گونه ای از سایت ها باشد که مرتبط با کارهای طراحی است. اگر اینطور است که می توانید در جوامع طراحان آنلاین و انجمن های مربوط به آنها یک صفحه برای قرار دادن نمونه کارهای خود بسازید و هنرمندی و لینک وب سایت خود را در آنجا تبلیغ کنید.
نه تنها این کار باعث می شود که ترافیک وب سایتتان بالا رود ، بلکه باعث می شود که مشتریان جدید نیز پیدا کنید. می توانید برای تکمیل لیست اینگونه وب سایت ها به پست ” ۱۰ ابزار عالی ساخت گالری آنلاین نمونه کارهای شما ” مراجعه کنید.
از بهترین روش هایی که می توان برای ترویج فعالیت یک وب سایت نام برد ، استفاده از پست مهمان و شرکت در سایت های خودآموز می باشد. در حال حاضر اغلب وب سایت های مشهور توسط خود کاربران اداره می شوند و نویسندگانی از بین خود کاربران دارند که می خواهند مطلبی نو ارائه داده و هم تبلیغ وب سایت خود را کنند.
پس شما هم جستجویی در وب نموده و اینگونه سایت ها را پیدا کنید و اگر هم با قوانین و استانداردهای پست مهمان آشنایی ندارید که پیشنهاد می کنم تا پست ” راهنمای ویژه و کاملی برای پست مهمان ” را مطالعه کنید.
بازاریابی از طریق ایمیل می تواند بسیار سودمند بوده و اگر روش درستی را پی گرفته و از اسپم نمودن آنها جلوگیری شود می تواند بازدیدکننده های خوبی را نصیب شما کند.
اما سعی کنید در این بین از ایمیل های فروشی استفاده نکرده و با تولید محتوا و نوشتارهای خوب و دادن اطلاعات به کاربرانتان از آنها بخواهید که برای دریافت مقالات جدید در وبلاگ می توانند در خبرنامه سایتتان شرکت کنند و یا می توانید به آنها پیشنهاد کنید که برای دانلود کتاب الکترونیکی رایگان و یا یک فیلم و عکس می توانند ایمیل خود را وارد کنند.
هنگامی که توانستید از راهی درست ایمیل آنها را دریافت کنید نیز می توانید مطالب و مقالات خود را به ایمیل آنها فرستاده و از این راه ترویج وب سایت خود را کنید.
یکی دیگر از راه های ارتقاء آنلاین و ترویج و محبوب ساختن یک وبلاگ در اینست که دست به تهیه و تدارک و نمایش فیلم و ویدئو بزنید. فیلم های درون یک وب سایت می تواند موجب انتشار ویروسی آن توسط کاربران شده و یک راه برای بازاریابی اینترنتی است. بهترین راهکار در این زمینه هم آنست که نشانی و نام و آدرس سایت خود را در ابتدا یا انتهای فیلم ها گنجانده و به کاربران یادآوری کنید.
همان طور که شاهد هستید ، ایبوک ها یا کتاب های الکترونیکی در بین اقشار مختلفی از کاربران بسیار محبوب می باشد و تمایل آنها برای دانلود و دریافت کتاب های رایگان بسیار زیاد است.
از روش های دیگری که اغلب وب سایت های بزرگ و کوچک استفاده می کنند هم همین موضوع است و اینکه با توجه به ماهیت وبلاگ خود سعی می کنند تا یک ایبوک رایگان در قبال دریافت ایمیل ارائه کنند و اینکه این موضوع باعث می شود که هم لیستی از ایمیل کارابران سایت خود را داشته باشید و هم اینکه طرفدارانی برای ترویج سایتتان پیدا کرده اید.
شاید استفاده از چاپ تبلیغات در مجلات و روزنامه ها بسیار گران به نظر برسد ، اما این راه بیشتر برای کسب و کارهایی بدرد می خورد که می خواهند در یک مکان خاص اتفاق بیفتد. مثلا افتتاح یک رستوران جدید در شهر که می تواند از طریق دادن آگهی به مجلات و روزنامه های محلی و ارائه نام و نشانی وب سایت در همان تبلیغات به ترویج سایت بپردازد.
البته انتشار تبلیغ از طریق ارائه کارت ویزیت و چاپ پوستر و بروشور و تراکت را نباید در این بین بی اثر بدانید و اینها همگی راهکارهایی برای جذب بازدیدکننده از دنیای آفلاین هستند. اصلا اگر می خواهید روش جذب خواننده از دنیای آفلاین را داشته باشید که پیشنهاد می کنم پست ” ۷ فعالیت آفلاین برای موفقیت در فضای آنلاین ” را مطالعه کنید.
شاید استفاده از این روش کمی قدیمی به نظر برسد اما این راه یکی دیگر از روش های موثر برای تبلغ و ترویج یک وب سایت است. می توانید با هر فرد جدیدی که آشنا می شوید یک کارت ویزیت به او داده و در مورد وب سایت خود برای او تعریف کنید و کاری کنید که او مجاب شود تا سایت شما را نیز به دیگران توصیه کند.
نتیجه
راه های زیادی برای تبلیغ و ترویج یک سایت یا وبلاگ وجود دارد که می توانید با توجه به وقت و بودجه خود چند تایی را انتخاب و استفاده کنید. تبلغات برای یک وب سایت در دنیای آنلاین همیشه هم کار آسانی نبوده و نیاز به زمان و صبر و حوصله دارد و اینکه مدیر یک سایت باید با توجه به رفتار کاربران بتواند از سلایق آنها باخبر شده و در جهت با ارزشتر کردن وبلاگ خود قدم بردارد.
نظر شما چیست ؟ چه روش های دیگری را برای تبلیغات و ترویج یک وب سایت در میان کاربران پیشنهاد می کنید؟
تاکنون اپلیکیشنهای مختلفی برای تغییر صدای فرد در هنگام مکالمه برای گوشیهای موبایل عرضه شده است. ایرانسل نیز به تازگی سرویسی را راهاندازی کرده است که به وسیلهی آن میتوانید صدای خود را در حین مکالمه تغییر دهید. این قابلیت میتواند برای سرگرمی و شوخی با دوستان مفید واقع گردد. برای نحوهی دسترسی به این سرویس این ترفند را دنبال نمایید.
بدین منظور:
[stextbox id=”info” caption=”آموزش”]کافی است در هنگام شمارهگیری تلفن فرد مورد نظر عدد ۷۲۷۲ را پیش از شمارهی تلفن وارد نمایید.
بدین شکل که اگر به عنوان مثال قصد تماس با شمارهی ۰۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ را دارید میبایست (ترفندستان) عمل شمارهگیری را به صورت ۷۲۷۲۹۳۵۰۰۰۰۰۰۰ انجام دهید.
به یاد داشته باشید نباید عدد ۰ ابتدای شماره را وارد کنید.
پس از این عمل به راهنمای ایرانسل متصل میشوید که ادامهی مراحل را توضیح میدهد. در ابتدا باید زبان مورد نظر و در مرحلهی بعدی نیز باید نوع صدای مد نظر خود را انتخاب کنید.
در حال حاضر ایرانسل فقط صدای عروسکی را در این سرویس اعمال کرده است ولی به مرور صداهای مختلف نیز به آن افزوده خواهد شد.[/stextbox]
نکته: مشترکین ایرانسل میتوانند از این روش برای تماس با مشترکین سایر اپراتورها مانند همراه اول، رایتل و … و حتی شبکه تلفن خانگی نیز استفاده کنند.
در این آزمایش جالب شما قادر خواهید بود تا انواع عینک را بر روی چهره خود تست کنید. این مورد شما را در خرید عینک متناسب با چهر تان یاری خواهد کرد.
شیوه کار به چه صورت است ؟
یکی از با ارزش ترین دارایی های یک کارآفرین زمان است. وقتی که هر ثانیه اش برابر مقداری پول در آینده است اگر شیوه استفاده از آن را بداند. اما در دنیای امروزی مشغله کاری به شدت افزایش پیدا کرده و همین امر باعث شده اکثر متخصصان و کارآفرینان با مشکل کمبود وقت مواجه شوند, اما آیا واقعا چنین پدیده ای وجود دارد؟ خیر
در دنیا ,اصلاح کمبود وقت وجود دارد اما مشکل کمبود وقت وجود خارجی ندارد, تماما از درون انسان نشات میگرد؛ اگر شما شیوه صحیح مدیریت زمان را بدانید دیگر مشکل کمبود وقت نخواهید داشت بلکه زمانی را هم اضافه خواهید آورد.
اگر تمام کتاب های مدیریت زمان را خوانده باشید, تمام سمینارهای مدیریت زمان را شرکت کرده باشید قادر خواهید بود تمام مبحث مدیریت زمان را به صورت خلاصه در ۵ بند بنویسید. شما در ادامه با ۵ تا از کلیدی ترین تکنیک های مدیریت زمان آشنا خواهید شد که یکی از ابزارهای اصلی کارآفرینان است.
۵ تکنیک با ارزش مدیریت زمان
تکنیک شماره ۱ : لیست ! تهیه و استفاده کنید.
هیچ نظمی را در هیچ سیستمی در هیچ کجای دنیا پیدا نخواهید کرد که بدون تهیه و استفاده از لسیت وجود داشته باشد.شما نمیتوانید تمامش را در ذهنتان نگه دارید؛ شما در کل ۴ نوع لیست نیاز دارید :
. برنامه زمانی شخصی : برای تمام سال , روز به روز
. کارهایی که باید انجام شوند : کارهایی که باید به ترتیب ماهانه ,هفتگی, سالانه انجام شوند (ترتیب مهم است)
. تماس هایم : فقط افرادی را که باید باهاشون تماس بگیرید, نه دفترچه تلفن !
. گفتگوها : این یکی برای گفتنی هایی است که شما میخواهید به افرادی که در روز میبینید بگید و باید لیست کنید تا بدانید به هرکسی چه چیزی و کی باید بگید.
این تکنیک تهیه لیست استفاده فوق العاده زیادی برای شما خواهد داشت. افراد موفق جهان بی شک تمامی از لیست ها استفاده میکنند تا زمانشان را مدیریت کنند. از طرفی این گفته را فراموش نکنید, اگر شما لیستی ندارید, بی شک پول زیادی هم بدست نمی آورید.
تکنیک شماره ۲ : یادآوری با کاغذهای یادآوری
ایده ساده است.شما یک پوشه ۹۰ پرونده ای دارید؛ قرمز از ۱ تا ۳۰, آبی از ۱ تا ۳۰ و سفید هم از ۱ تا ۳۰ که نشانگر ماه جاری, ماه آینده و یک ماه بعد از ماه آینده.فرض کنیم شما با مشتریی به توافق رسیدید و قرار فروش را برای ۱۰-ام ماه بعد گذاشتید.کاری که باید انجام دهید تمام یادداشت ها,تمام پرونده , تمام مشخصان مشتری را در ۱۰مین پوشه از پرونده آبی قرار میدهید و سپس فراموشش میکنید. در ۱۰م ماه بعد شما به سراغ پوشه که رفتید جزء به جزء اطلاعات یادتان خواهد آمد.
با استفاده صحیح این تکنیک با کاهش آشفتگی در محل کار یا زندگی شخصیتان روبرو خواهید شد.البته نرم افزارهای فراوانی هستند هم برای کامپیوتر هم برای گوشی های تلفن همراه که این کار را انجام میدهند , اما کار دستی ماندگاری بیشتری دارد, البته فرقی ندارد با هرکدام راحت هستید کار کنید.
تکنیک شماره ۳ : جلسات را به حداقل برسانید.
هیچ کار مفیدی در جلسات انجام نمیشود ! ,اما برای بعضی افراد محلی برای خودنمایی یا احساسی برای مهم بودن است. اما جایی نیست که کاری از پیش ببرد. شما به یک استراتژی نیاز دارید تا ازین جلسات وقت گیر خلاص شوید.اگر شما جلسات را رهبری میکنید, لازم است که به صورت فوق العاده متمرکز و کوتاه پیش ببرید. اما اگر باید به جلساتی که دعوت شدید برید,حتما به فکر یک استراتژی فرار باشید, حتما…
تکنیک شماره ۴ : زمانتان را بلوکه کنید.
برنامه زمانی اکثر مردم پر است قرار هایی که با دیگران دارند. اما افراد موفق برنامه زمانی دارند که حاوی قرار های از پیش تعیین شده و غیر قابل تغییری با خودشان و کارشان است. برای هر ماه کارهایی که باید ۱۰۰% انجام شوندی را تعیین کنید.
برای مثال تمام تماس هایتان را جمع کنید و در یک ” روز تلفن ” تمام آنها را انجام دهید. دیگر هیچ برنامه خارجی در آن روز نگنجانید. اینطور وقتتان فوق العاده آزاد خواهد شد و تمرکزتان هرچه بیشتر بر روی کارهای روزانه تان خواهد بود.
تکنیک شماره ۵ : از “اوقات بیکاری” تان سود ببرید
امروزه همه چیز پرتابل است. شما میتوانید یک سمینار را آنلاین شرکت کنید, یا سی دی و دی وی دی کنسرتی را که میخواهید بروید تهیه کنید. تمام کتاب ها را میتوانید به صورت الکترونیکی مطالعه کنید به راحتی هرچه بیشتر. میتوانید از یوتیوب برای مواردی غیر از تماشای اسکی سگ ها روی یخ استفاده ببرید.همیشه یادتان باشد هرکجا که میروید یک کتاب همراهتان باشد.هیچ بهانه ای برای وقت بیکاریتان نیست وقتی در فرودگاه منتظرید یا در سالن انتظار منتظرید.
اکثر مردم اوقات بیکاریشان را صرف جواب دادن به تماس های از دست رفته شان, اس ام اس یا ایمیل زدن میکنند که به کلی اشتباه است به ۳ دلیل :
یک) شما اینکار را شتاب زده و بدون آمادگی قبلی انجام میدهید و اگر یکی از آنها مهم باشد, نباید ضعیف انجام شود.
دو) کار فوق العاده اشتباهی است اگر با کسی هستید که به شما و کسی که دارید با او مکاتبه میکنید دسترسی داشته باشد و از گفتگوهایتان خبردار شود.
سه) وقتی را که میتوانید صرف خواندن, شنیدن, فکر کردن و فهمیدن کنید از شما میرباید.
انضباطِ استفاده از وقتی که همه آنرا اسراف میکنند میتواند نقطه قوتی برای شما باشد. نویسنده بزرگ سری کتاب های هری پاتر هنگام مسافرت اولین نسخه کتابش را نوشت؛ وقتی دیگران درحال گفتگو برای گذران وقت بودند یا خوابیده بودند. برای بعضی مردم وقت ارزش آنچنانی ندارد بنابرین اسرافش میکنند. شما زمانی که لفظ “۱۰ دقیقه بیشتر نیست.” را بکار بردید… کل هدف را از دست دادید.
برای شستشو و کارواش ماشین شخصی خود می توانید از ترفندهای ساده زیر استفاده کنید تا هم در پول و هم در زمان خود صرفه جویی کنید.
۱- جوش شیرین برای پاک کردن داخل ماشین
جوش شیرین یک ماده پاک کننده جادویی است که لکه ها و کثیفی های طولانی مدت داخل اتومبیل و روکش های ماشین را جذب کرده و آن ها را از بین می برد. مقداری جوش شیرین را روی ناحیه مورد نظر بریزید و اجازه دهید تا چند ساعت بماند. پس از گذشت زمان کافی روی روکش های ماشین را جاروبرقی بکشید.
۲- سیب زمینی و نمک برای از بین بردن زنگ زدگی ها
این یک روش موثر برای حذف زنگ زدگی های قسمت های مختلف ماشین است. یک سیب زمینی را از وسط به دو نیم تقسیم کنید و مقداری نمک روی آن بپاشید سپس سیب زمینی را روی قسمت های زنگ زده خودرو بمالید. در نهایت روی سطح مورد نظر را بشویید و خواهید دید که اثرات زنگ زدگی از سطح ماشین از بین رفته است.
۳- استفاده از آب سودا برای تمیز کردن وسایل داخل خودرو
آب سودا نوعی آب گازدار است که با استفاده از آن می توانید از شر لکه های داخلی ماشین خلاص شوید. سودا را روی قسمت های لکه دار بریزید، بعد از چند دقیقه محل لکه را با حوله خشک کنید. این روش حتما جواب خواهد داد.
۴- شیشه های ماشین را با روزنامه خشک کنید
اگر نمی خواهید که پس از شستن ماشین لکه ها و رگه های زشتی روی شیشه های ماشیندیده شوند، شیشه های ماشین را با روزنامه خشک کنید. روزنامه تمام آب باقی مانده روی شیشه های ماشین را جذب کرده و شیشه ها را براق می کند. از مالیدن روزنامه به بدنه خودرو خودداری کنید، زیرا این کار سبب می شود تا جوهر و نوشته های روزنامه روی بدنه ماشین نقش بیاندازد.
۵- پاک کردن لکه های جوهر با اسپری مو
هنگامی که بچه ها قسمت های داخلی خودرو را با جوهر خودکار کثیف کرده اند، استفاده از تافت مو بهترین روش برای پاک کردن لکه های جوهر می باشد. برای پاک کردن لکه های جوهر ازروکش چرمی صندلی های ماشین، مقداری از تافت مو را روی ناحیه مورد نظر اسپری کنید، سپس بعد از چند دقیقه محل لکه را با دستمال پاک کنید. لکه های جوهر کاملا از بین خواهند رفت.
۶- استفاده از گوش پاک کن برای تمیز کردن دریچه خروجی باد کولر و بخاری ماشین
برای تمیز کردن دریچه خروجی باد کولر و بخاری ماشین ، نیازی نیست که پول زیادی پرداخت کنید، فقط کافیست برای این کار از گوش پاک کن استفاده کنید. پنبه گوش پاک کن را با مواد تمیز کننده رقیق خیس کنید، سپس به آسانی منافذ دریچه کولر و بخاری ماشین را پاک کنید.
۷- استفاده از لاک پاک کن یا استن
کاربرد لاک پاک کن فراتر از پاک کردن لاک از روی ناخن است. برای تمیز کردن لکه های شیشه جلوی ماشین، یک تکه پنبه را به مقداری لاک پاک کن آغشته کرده و سپس به راحتی لکه های شیشه جلوی ماشین را کاملا پاک کنید.
۸- برای برداشتن موی حیوانات خانگی از روی کفپوش ماشین، از دستکش یک بارمصرف پلاستیکی استفاده کنید
جدا کردن موی حیوانات خانگی از روی کفپوش ماشین مثل یک کابوس است، اما یک ترفند ساده و سریع برای این کار وجود دارد. یک جفت دستکش پلاستیکی بپوشید، دستان خود را در قسمتی که موی حیوانات روی کفپوش ماشین افتاده است بمالید، سپس الکتریسیته ساکن تولید شده، کمک خواهد کرد تا موی حیوانات از روی کفپوش به راحتی بلند شود.
۹- داشبورد ماشین را با وازلین تمیز کنید
به جای اینکه پول زیادی را برای خرید تمیز کننده های گران قیمت صرف کنید، می توانید از وازلین برای تمیز کردن داشبورد ماشین استفاده کنید. وازلین نه تنها داشبورد را تمیز می کند، بلکه آن را شفاف و براق می کند تا نو به نظر برسد. فراموش نکنید که قبل از استفاده از وازلین، روی داشبورد را با دستمال مرطوب تمیز کنید و پس از خشک کردن آن، وازلین را روی داشبورد ماشین استفاده کنید.
۱۰- استفاده از سرکه سفید برای تمیز کردن شیشه های ماشین
اگر می خواهید که بقایای آزاردهنده برچسب های شیشه پشت ماشین را تمیز کنید، مقداریسرکه سفید روی یک دستمال بریزید و آن را روی شیشه ماشین بمالید تا تمیز شود. این روش معجزه آسا قطعا جواب خواهد داد.
هنگامی که درباره کمپانی گوگل فکر میکنید، اولین چیزی که به ذهن شما میآید، چیست؟! موتور جستجوگر گوگل؟! شاید هم سیستم عامل اندروید آن را به یاد آوردید، نه؟! و این لیست ادامه پیدا میکند…
اما چرا؟! کمپانی گوگل علاوه بر آنکه از موتور جستجوی بینظیری بهره میبرد، دارای محصولات و خدمات دیگری است که امکان دارد، میلیونها کاربر از آن استفاده نمایند. تقریبا میشود گفت که هرکسی از اینترنت استفاده میکند، با برخی از محصولات و خدمات این کمپانی آشناست. بهعبارت دیگر، باید اغراق کرد که کمپانی گوگل بهتنهایی، زندگی دیجیتالی روزمره ما را به سلطه خود درآورده است. با این حال اگر فکر میکنید که درباره این کمپانی مرموز، خیلی چیزها میدانید، بهتر است دوباره فکر کنید. هنوز چیزهای هیجان انگیز بسیاری درباره این کمپانی وجود دارد که از آنها بیخبر هستید. با آیتیرسان همراه باشید چراکه قصد داریم در این مطلب، تمام رازهای شگفت انگیز گوگل را برایتان برملا کنیم!
۱- نام کمپانی گوگل در اصل، گوگول یا Googol بوده است. اگر حالا نام این کمپانی را تلفط کنید، با هیچ گونه مشکلی در تلفط نام گوگل مواجه نخواهید شد. لری پیچ و برین در ابتدا، نام سایت خود را گوگول گذاشته بودند که خود از Googolplex الهام گرفته شده بود. زمانی که لری پیج و برین پروژهها و ایدههای خود را به یک سرمایهگذار نشان دادند، او به اشتباه چکی را در وجه “گوگل” صادر کرد. موسسان گوگل برای وصول چک خود، تصمیم به تغییر نام سایت خود گرفته و آن را “گوگل” نام نهادند.
۲- در سال ۲۰۱۱ میلادی، ۹۶ درصد درآمد این کمپانی از طریق تبلیغات حاصل شده بود. سال ۲۰۱۱، یکی از موفقترین سالهای مالی برای کمپانی گوگل به حساب میآید. این کمپانی در این سال توانست به درآمدی در حدود ۳۶ میلیارد دلار، دست یابد. اما آنچه که جالب تر است، این واقیعت است که ۹۶ درصد این مبلغ تنها از “تبلیغات” حاصل شده بود.
۳- سایت Google.com یکی از پربازدیدترین وبسایتهای اینترنت، محسوب میشود. حتما با سایت الکسا آشنایی دارید؛ سایتی که هدف از تولید آن، جمع آوری اطلاعاتی درباره تمام وبسایتها در شبکه سراسری اینترنت است. سایت رسمی گوگل در الکسا، از جمله سایتهایی است که در حال حاضر، لقب بیشترین بازدید روزانه را با رتبه ۱ به خود اختصاص داده است.
۴- موسسان گوگل بارها تلاش کردهاند تا کمپانی گوگل را به قیمت ۱ میلیون دلار، بهفروش برسانند. کمپانی گوگل که الان، سالانه میلیاردها دلار سود را برای صاحبان آن فراهم آورده است، یک بار برای فروش از طرف موسسان آن قرار گرفته بود. اما چرا؟! زیرا صاحبان آن، زیاد وقت نمیکردند تا امور سایت خود را سازماندهی نمایند.
۵- کمپانی گوگل اکنون، بر ۱۲۵ شرکت مختلف حکمرانی میکند . گوگل از بدو تولد خود تاکنون، به شرکتهای بسیاری دست پیدا کرده است. از نامهای بزرگ این کمپانیهای به سلطه درآمده، میتوان به یوتیوب، اندروید و موتورالا اشاره کرد. در کل، ۱۲۵ شرکت و سرویس مختلف توسط کمپانی گوگل خریداری شده است.
با توجه به پشتیبانی هر چه بیشتر شرکتهای تولید کننده ی تجهیزات کامپیوتری از USB Flashها به تدریج حافظه های فلش (USB Flash) جایگاه DVD – ROM , CD-ROM می گیرند ، به گونه ای که هم اکنون مشاهده می کنید بر روی خیلی از لپ تاپ ها و تبلتها دیگر DVD – ROM , CD-ROM قرار داده نمی شود. به همین دلیل یادگیری استفاده کامل از این حافظه های فلش امری ضروری به نظر می رسد.
های نتورک قصد دارد که نحوه ی نصب ویندوز ۷ / ۸ و یا سایر ویندوز ها را توسط حافظه های فلش و با استفاده از برنامه ی Power ISO خدمت شما آموزش دهد .
مـــرحلـــه ۱ : ایجاد Bootable برای فلش مموری
۱. ابتدا از لینک زیر نرم افزار Power ISO را دانلود و نصب نمائید .
http://www.poweriso.com/download.htm
۲. حافظه ی فلش خود را به سیستم متصل کنید.
۳. همانند شکل به مسیر زیر بروید :
Tools >> Create Bootable USB Drive
۳. به شکل زیر توجه فرمائید :
A. فایل ISO که از ویندوز خود دارید را انتخاب نمایید. توجه داشته باشید که توسط همین نرم افزار می توانید فایل ISO از ویندوز تهیه نمود.
B. فلش دیسک های متصل به دستگاه در این لیست نشان داده خواهند شد فلش دیسک مورد نظر را انتخاب نمائید.
C. متد رایت می باشد که توصیه می شود روی همان USB-HDD باشد و تغییر ندهید.
۴. با زدن کلید Start مراحل ایجاد bootable USB drive آغاز می شود.
مـــرحلـــه ۲ : تنظیمات BIOS :
۱. سیستم را ریست نمائید.
۲. قبل از آنکه سیستم لود شود با استفاده از کلیدهای F1 یا F2 یا Delete یا Escape به قسمت BIOSسیستم بروید.
۳. به قسمت BOOT بروید و تنظیمات مربوط را بر روی USB drive تنظیم نمائید.
نکته : برخی از مادربرد ها از USB drive پشتیبانی نمی کنند و در سیستمهای جدیدی که وارد بازار می شوند از این قابلیت پشتیبانی می شود.
۴. تنظیمات انجام شده را با زدن کلید F10 ذخیره نمائید و خارج شوید.
۵. بعد از اینکه سیستم ریست شد در زمان بالا آمدن و نشان دادن Press Any Key حتما کلیدی را وارد نمائید. و ویزارد نصب ویندوز را جلو ببرید.
نصب و راه اندازی سیستم تبادل لینک اتوماتیک و هوشمند
سیستم های تبادل لینک اتوماتیک سیستم هایی هستند که لینک های بازدیدکنندگان را به صورت اتوماتیک دریافت می کنند به این شرط که ابتدا وبلاگ اول لینک شما را در سایت خود قرار می دهد و بعد اقدام به ثبت لینک خود می شود .
با ثبت لینک در این سیستم های تبادل لینک بازدید و رتبه شما در گوگل بسیار زیاد می شود . به گونه ای که خود شما هم متوجه این امر خواهید شد که تبادل لینک 3 طرفه چه تاثیر مطلوبی در بازدید شما دارد . در نظر داشته باشید لینک کردن سایت ها در وبلاگ شما در کاهش بازدید شما هیچ تاثیری ندارد و برعکس باعت بالا رفتن اعتبار وبلاگ شما نیز خواهد شد . پس با خیالی آسوده با سایت های تبادل لینک تبادل لینک انجام دهید و بدون هیچ هزینه ای بازدید سایت و وبلاگ خود را بالا ببرید.
مزایای تبادل لینک :
- افزایش واقعی ترافیک بازدید سایت و وبلاگ شما
- افزایش پیچ رنک گوگل
- بهبود و کاهش رتبه الکسا
- افزایش لینک و بک لینک
ویژگی های و امکانات این سیستم :
- سئو 100 درصدی این قالب
- منو بالای سایت با استایلی بسیار زیبا و کاربرپسند
- امکان ساخت منو در بلوک های سمت راست و مدیریت آنها از پنل سایت
- امکان ایجاد منو تبلغیات در پایین هدر و مدیریت آن از طریق پنل
- تایید خودکار لینک ها در صورتی که تنظیمات از پنل فعال باشد
- نمایش لینک های تبادل لینک داده شده به همراه عکس وپیج رنک و توضیحات سایت
- تبلیغات متنی با استایلی زیبا
خدمات سایت ما :
نصب و راه اندازی سیستم تبادل لینک اتوماتیک و رایگان + نصب قالب + یک دامنه .ir + تنظیمات کلیه بخش های سیستم + ثبت به 150 موتور جستجو + درج لوگو, بنر, آمارگیر سایت + تحویل 24 ساعته = 15.000 هزار تومان
راهنما :
برای سفارش ساخت سیستم تباد لینک اتوماتیک و رایگان درخواست خود را از طریق اس ام اس sms به شماره 09354557968 ارسال کنید
تا با شما تماس گرفته شود
برچسب های مهم